Sabtu, 24 Januari 2015

IBU SAYA

Diposting oleh Fransisca Novianti Panadi di 23.22
Saya  mempunyai  seorang  ibu.
S             P                O

Ibu  bernama  Eva.
S           P         O

Pendidikan  terakhir  Ibu  adalah  Sekolah  Menengah  Atas.
S                               P                         O

Ibu  saya  seorang  ibu  rumah  tangga.
S                   P                O

Ibu  saya  berumur  empat  puluh  empat  tahun.
S                  P                       O



Ibu  saya  beragama  Kristen  Protestan.
S                 P                      O

Ibu  saya  berambut  panjang.
S                 P             O

Ibu  saya  mempunyai  hobi  memasak.
S                  P                       O

Makanan  bakso  kesukaan  ibu  saya.
S                             P                 O










0 komentar:

Posting Komentar

 

Hellow!! WELCOME TO MY BLOG Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea